no-img
دانلود کتاب

دانلود کتاب هشت راه برای داشتن رابطه ی موفق - دانلود کتاب


دانلود کتاب
مطالب ویژه

ادامه مطلب

MP3
دانلود کتاب هشت راه برای داشتن رابطه ی موفق
mp3
آوریل 27, 2016
79 مگابایت
صفحات : 456

دانلود کتاب هشت راه برای داشتن رابطه ی موفق


دانلود کتاب بی نظیر و عالی با عنوان هشت راه برای داشتن رابطه ی موفق،

نویسنده: جان ماکسول

اغلب مردم علت تمام شکست ها و همینطور موفقیت های خویش را در روابط می دانند، پس بهتر است کاری را انجام دهید که افراد محتلف زمانی که با شما لحظه ها و اوقاتشان را می گذرانند احساس شادی ، مسرت، خرسندی، موثر بودن و کارآمد بودن را داشته باشند زیرا در نتیجه ی آن خود شما هم حس خوبی و موثری خواهید داشت و به آرامش می رسید.

به داشتن برخوردهای متفاوت با اشخاص مختلف در اصطلاح رابطه گفته می شود

به داشتن برخوردهای متفاوت با اشخاص مختلف در اصطلاح رابطه گفته می شود. اما بیشتر ما در زمینه برقراری رابطه موفق و پایدار دچار مشکلاتی هستیم، مشکل اساسی در برقرار کردن رابطه با دیگران ، این می تواند باشد که هر یک به شیوه خودمان با دیگران ارتباط  برقرار می کنیم. این را به خاطر داشته باشید که هر یک از ما در هر لحظه، شرایط خاص و ویژه ای را سپری می کنیم.

اگر با سبک و سیاق مورد پسند شخص مخاطب خود آشنا باشیم و از آنها بهره ببریم و خودمان را در سطح مخاطبان قرار دهیم و نظرهای خودمان را از زبان آنها بیان کنیم .اکثر مخاطبان به اقدامات و خواسته های ما پاسخ مثبت نشان خواهند داد.

 

دانلود کتاب

 

دانلودکتاب ارزشمنده هشت راه برای داشتن رابطه موفق را به شما عزیزان توصیه می کنیم. موفقیت های خود را سرعت دهید و به کسب و کار خود رونق ببخشید. شما به راحتی می توانید یک تحول در روابط خود با دانلود کتاب ایجاد نمایید.

درباره ی نویسنده ی کتاب

جان ماکسول متولد سال۱۹۷۴ در ایالت میشیگان آمریکا است، این نویسنده مسیحی پروتستان و یک کشیش است. جان ماکسول در کلیساهای ایالت ایندیانا، ایالت اوهایو ، ایالت کالیفرنیا و ایالت فلوریدا آمریکا به مدت ۳۰ سال به عنوان کشیش فعالیت داشت. این نویسنده اکنون ساکن جنوب ایالت فلوریدا ی آمریکا می باشد. این نویسنده تا به حال بیش از ۵۰ کتاب در زمینه رهبری به نگارش درآورده است.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]


تصاویر پیش نمایش


دانلود کتاب هشت راه برای داشتن رابطه ی موفق-1
دانلود کتاب هشت راه برای داشتن رابطه ی موفق-1
دانلود کتاب هشت راه برای داشتن رابطه ی موفق-1

درباره نویسنده

freebookdl 36 نوشته در دانلود کتاب دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi