no-img
دانلود کتاب

کتاب صوتی تغییر بزرگ - دانلود کتاب


دانلود کتاب
مطالب ویژه

ادامه مطلب

PDF
کتاب صوتی تغییر بزرگ
pdf
مارس 19, 2016
34 مگابایت

کتاب صوتی تغییر بزرگ


دانلود کتاب صوتی تغییر بزرگ

به طور کلی پیشرفت به معنی تغییر رو به جلو است، اما بعضی اوقات ترقی کردن می‌تواند شما را حتی به عقب هم سوق بدهد! چگونه؟ در ظاهری نامرئی و با منحرف کردن حواس و تمرکز شما از پیشرفت‌های بزرگتر و بهتر.!
همه‌ی تفکراتی که ما با شنیدن مفهوم پیشرفت در کار، اغلب به ذهن متبادر می شود، مانند افزایش دستمزد وحقوق، انتقال به یک جایگاه بالاتر و گرفتن ترفیع درجه در کار، هم تغییرمحسوب می شوند و هم رو به جلو به حساب می آیند، ولی پیشرفت بزرگ نیستند.
این را بدانید که پیشرفت‌ها و ترقی های خرد علاج آرزوهای بزرگ شما نیست. شما نیاز به یک تغییر و پیشرفت بزرگ دارید!
دارن هاردی نویسنده ی این کتاب صوتی تصمیم دارد شما را هیپنوتیزم کند تا بتواند شما را به سمت یک کارآفرین موفق شدن و ثروتمند شدن هدایت کند.
دارن هاردی از شما می‌خواهد در خود تان جستجو کنید و دلایل و خواسته هایتان را برای ثروتمند و موفق شدن را پیدا کنید و شرح می‌دهد که به چه دلیل داشتن انگیزه ی قوی و عزم محکم، برای نیل  به اهدافتان، مهم است. در این کتاب صوتی عالی وی همچنین تلاش می‌کند با تغییر دادن نگاهتان، ترس و واهمه از شکست را در وجودتان بسیار کمرنگ و بی اهمیت کند.
هاردی در کتاب صوتی تغییر بزرگ می‌خواهد شما را به این واقعیت واقف کند تا به جای حرف دیگران، اهدافتان و خط مشی خود را درنظر بگیرید. همچنین تلاش می‌کند انگیزه‌ی شما برای آغاز مسیر را به رفیع ترین حد ممکن ارتقا دهد و مجبورتان کند تا شروع به حرکت و تلاش به سمت موفقیت کنید.
افزودن به سبد خرید
بخش‌هایی را که در دانلود کتاب صوتی تغییر بزرگ خواهید شنید
الان می فهمم که جیم راست می‌گفت. من سال بعد به این هدف که درامدم را سه برابر کنم رسیدم. بقدری خوب پیشرفت کردم که در چهارمین سال، توانستم یک مولتی میلیونر موفق شوم. نسبت به قبل از آشناییم با جیم کارم سخت تر شده بود، و هم زیاد تر. اما شخصیتم دگرگون شده بود که همین تغییر شخصیت و نوع نگاه، باعث تغییر زندگیم شد. شما رو هم به این سفر اسرارآمز و الهام بخش دعوت می‌کنم. سفری بی‌پایان و بی نظیر به توسعه‌ی شخصیت و کسب وکار. اگه درزندگیتان چیزی می‌خواید، راهش همینه و بهتر با این کلیدهای جادویی پیش برید. همونطور که جیم به من گفته بود، باید بیشتر از این که روی شغلتان کار و تلاش می‌کنید، روی توسعه ی خودتان کار کنید. برای اینکه تجارت تان، خود شما هستید. هر چقدر که بتوانید بیشتر رشد و توسعه شخصیت پیدا کنید، تجارت تان هم بیشتر رشد می‌کنه…

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]


موضوعات :
کتاب , موفقیت

درباره نویسنده

freebookdl 36 نوشته در دانلود کتاب دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

logo-samandehi